Re: nagrywarka DVD - pytanie

Autor: Patryk (pestek_at_op.pl)
Data: Wed 12 Nov 2003 - 22:20:11 MET

> kupiles bo kolega w klasie ma ?
> nie lepiej zaznajomic sie w temacie?
>
> a jaka roznica w cenie byla miedzy box a non-box?

O tym, ze na pytanie nie odpowiada sie pytaniem uczyli mnie jeszcze wtedy,
gdy chodziłem do szkoły i miałem w klasie wielu kolegów, (wtedy nagrywarek
DVD jeszcze nie było)
Ale z grzeczności odpowiem;
Najlepiej zaznajamia sie w temacie gdy sie w nim działa.
Róznica w cenie o ile pamietam - 40zł.

Zastanawia mnie tylko czy te grupy dyskusyjne maja sens i dla kogo, bo
wyslałem juz pare postów, w roznych grupach i wiele z nich pozostała bez
odpowiedzi, albo była skwitowana takimi złosliwymi komentarzami jak
powyższy, ewentualnie odnośnik do archiwum, gdzie aby dojść do sedna
trzeba było naczytać sie mnóstwa sprzeczek i takich głupich komentarzy w
jakie własnie próbuje być wciągniety. No jeszce ew. NTG! ale to jest
jeszcze zrozumiałe, choc czasem odpowiedź mogłaby być równie krótka i
prosta jak wpisanie tych trzech liter.

Ale takim widocznie jesteśmy narodem, ze wieksza satyfsakcje sprawia komuś
dosrac niż pomóc.

Pozdrawiam!