Mysz optyczna Logitech - problem z USB

Autor: Raff (a.bujoczek_at_gazeta.box.pl)
Data: Wed 12 Nov 2003 - 22:06:28 MET

Witam
Po 4 latach uzywania Logitecha kulkowego kupiłem nową mysz, też Log., ale
optyczna, oem. No ale pracuje tylko na PS2, na przejściówce, nie mogę
podłączyć jej do usb, wyskakuje mi komunikat o błędzie z lhidbusb.sys i
pokazuje numer błędu 0x0000034. Mało tego, przy restarcie z podłączoną myszą
do usb mam blue screen-a przy wejściu do systemu (w2k sp4). Sterowniki mam
najnowsze, nie mam pojecia o co chodzi. Nie przeszkadzałoby mi to, ze mysz
jest podłączona do PS2, ale często przy otwarciu i zamknięciu jakiegoś
programu mysz zwalnia 2-krotnie (na pulpicie), i wtedy to mnie szlag trafia.
Więc chcę podłączyć do usb, ale nie potrafię. Może ktoś z Was wie jak
rozwiązać ten problem?

--
Usuń box z adresu.
Pozdrawiam