Re: Proszę o opinię www.proline.pl (sklep internetowy)

Autor: kostas (kostas_mNOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Nov 2003 - 20:44:42 MET

[ Jakiś czas temu, A.Mazur napisał(a): ]

>Prosiłbym o konstruktywną krytykę witryny www.proline.pl

Jak dla mnie to fatalny jest kolor czcionek zwłaszcza w cenniku (niebieskie)
zniechęcający do dłuższego przeszukiwania Waszej witryny, jak dla mnie -
osobnika o słabszym wzroku wzorem jest strona "Komputronika" - wzorcowo dobrane
kolory, wysoki kontrast tekstu w stosunku do tła no i znacznie lepsze opisy
poszczególnych artykułów.

Cieszyłbym się gdybyście uruchomili sklep w Gliwicach :)
pozdrawiam,:-)
kostas