Re: dziwna akcja monitora

Autor: Miiiixxo (mixxos_at_ANTY-ANTYwp.pl)
Data: Wed 12 Nov 2003 - 18:35:00 MET

Unknovn napisał(a):

> Jest tak: po kilkunastu minutach od wlaczenia monitor zaczyna
> wariowac - sam wylacza sie i zaraz wlacza i co ciekawe robi to
> coraz szybciej. W koncu zasoowa tak szybko, ze nie lapie juz
> przycisk wylaczajacy i trzeba go na chama odpiac od pradu. Po
> ponownym wlaczeniu znow jest przez jakis czas spokoj, po czym
> akcja sie powtarza. Co ciekawe ta jednostka z innym monitorem jest
> OK a ten monitor z inna jednotka tez jest OK (?!).
> Ma ktos jakies pomysly? Ja spasowalem.

Wiesz uwazaj mozesz Go spalic - czy aby nie wchodzi na zakazane za
wysokie odswierzanie.... dymek pojdzie -

albo cos jest nie tak z karta albo wlasnie z monitorkiem -albo ze
sterownikami - do serwisu zasowaj

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<