Re: Jaki zasialcz??

Autor: PhoeniX (phoenix81_at_free.pnet.pl)
Data: Wed 12 Nov 2003 - 16:30:01 MET

Użytkownik "Artur Czeczko"
> Chyba przesadzacie, że te zasilacze tylko naklejkami się różnią.
> Przecież to by podpadało pod niezgodność z umową.

A gdzie ty masz jakąś umowe z producentem ?
Kupujesz to co widać. Producent nie daje ci żadnej gwarancji czy
on te 500W uciągnie przez 1 sekunde czy przez tydzień.
Nie daje ci też żadnej gwarancji że przy tych 500W napięcia będą mieściły
się w normie. A co najwazniejsze taki w praktyce takie zasilacze palą się
przy obciążeniu o wiele mniejszym niż to co jest podane na naklejkach
nie mówiąc już o tym że działanie kompa pobierającego nawet 400W
na tym zasilaczu "500W" graniczyło by z cudem :)
To jest jak z głośniczkami za 30zł co mają 700W PMPO :)

> Wielu zawodowych składaczy komputerów jednak zwraca
> uwagę na to, ile watów ma zasilacz (i nie chodzi mi bynajmniej
> o kogoś, kto kit klientom wciska).

Jak jakiś "zawodowych składaczy komputerów" składa dobrego
kompa z zasilaczem marki krzak to ciężko o nim powiedzieć że jest
zawodowym składaczem komputerów :)

--
Pozdrawia:
PhoeniX          GG:830328