Re: Gigabyte GA-7VAXP & Asus A7N8X Deluxe (nVidia nForce2 SPP)

Autor: Radek (eidar_spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Nov 2003 - 16:20:50 MET

Użytkownik "Mada" <akrzywiecki_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam czy warto wymienić płytke Gigabyte na Asus . Obróbka video , gry .
czy
> dwukanałowa obsługa pamięci coś zmieni. Dodam że procek to Barton 2500
dysk
2 kanaly to w 98% marketing ... poprawa jest w granicach bledu .. wiec nie
ma sie za bardzo co tym podniecac
podobno sa problemy z dwoma kanalami. ale nie wiem, nie spotkalem sie
osobiscie .. na kingstonach .. zwyklych nie "hyper bajer ultra fast" chodzi
jako dual .. (z czasami 6 3 2 2 (nfroce)) jesli masz mozliwosc to sprawdz
czy beda chodzily a potem kup

czy warto to zalezy od ceny jaka przyjdzie ci zaplacic ..
nie spodziewaj sie cudow .. ale ja zamienilem, a bylem w takiej sytuacji jak
ty, te same komponenty
teraz 2500 chodzi jako 2600 .. na razie ..
pamietaj ze jesli procek ma ustawiony mnoznik ponizej 12.5 to nie
wyciagniesz go ponad te wartosc