Encore Dxr3 i filmy Divx

Autor: Robert W. (adres_at_antyspamowy.pl)
Data: Wed 12 Nov 2003 - 16:02:52 MET

            Witam!
            Ostatnio sprawiłem sobie kartę Creative Encore Dxr3 w celu
zrobienia wyjścia z komputera na magnetowid, dla filmów DVD. Wszystko
działa tak jak powinno, jednak zamarzyło mi się oglądanie na TV filmów
Divx.
            Technicznie powinno być to możliwe. Na karcie Dxr3 jest wejście
pod które podłącza się wyjście z karty graficznej. Potrzebne by było
jeszcze oprogramowanie które umożliwiało by wyświetlanie za pomocą
karty Dxr3, oprócz płyt DVD, VCD i mpegów również sygnał z karty
graficznej. Nie wiem czy dobrze kombinuję. Może ktoś może pomóc w w/w
temacie?

--
Pozdrawiam,
Robert.