Re: Thorton 2000+ i ABIT NF7-S (problem)

Autor: Darek (domin74_at_2com.pl)
Data: Wed 12 Nov 2003 - 14:26:55 MET

Użytkownik "maniac" <maniacSMIEJESIE_at_tweak.pl> napisał w wiadomości
> Gustaf <adres_at_poczta.pl> typed:

> To jest OK.

> Przyczyn może być wiele:
> - zasilacz
> - pamięci
> - padniety CPU
> - cooler podpięty do złego gniazda
> - padnęta MoBo
> - itd... itp...

> IMHO robisz cosik źle, jakby nie patrzeć, a jeżeli pada zasilacz, to
właśnie
> takim oto sposobem by się to obiawiało.
> Przy okazji nie podałeś parametrów swojego zasilacza, czyli marka, moc,
> [...]

Mialem podobna sytuacje. Abit tez nie chcial zapamietac szyny 133.
A po wymianie zasilacza jak reka odjal. Nie pamietam jaki mam teraz
zasilacz,
ani jaki byl wczesniej. Na pewno zaden markowy. Ale wazne chyba jest to, ze
ten nowy na wyjscie na dodatkowe zasilenie plyty. I chyba to pomoglo. Po
podlaczeniu
dodatkowego zasilania chodzi wszystko wysmienicie. A co do wylaczania to nie
wiem
dlaczego Ci sie wylacza.
Pozdrawiam
Darek