Re: Jak mieć dźwięk 5.1?

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Wed 12 Nov 2003 - 13:00:04 MET

"pinokle" <usun_to_pini_at_qxa.com.pl> wrote in message
> mam płytę Soltek z dzwiękiem 5.1 na pokładzie z chipsetem Realtek'a AC'97.
> Załączam w ustawieniach że jako line in sa tylne głosniki a jako
microphone
> subwoofer i centralny.

Chyba nie tak: jako mikrofon są tylne głośniki, a jako line in - centralny i
subwoofer.

> Mam DVD 4.0 PL niestety mimo tego nigdy nie usłyszałem nic z reszty
głośników
> poza przednimi.

Masz na myśli Power DVD? Pobaw się opcjami ustawienia dźwięku,
może tam masz wyłączone. Albo zainstaluj PowerDVD 5, tam jest całkiem
sporo opcji dotyczących obsługi duuużej ilości głośników (do 8).

> W ogole nie mam glosinkow
> 5.1 a jako tyle podlaczam osobne sterofoniczne a jako woofer stary glosnik
> ze zmacnniaczem mono. Jednak caly czas graja tylko przednie, co robie zle
> ewentualnie czego mam uzyc zeby bylo ok? z gory dziekuje wszystkim za
pomoc

Jeszcze weź pod uwagę, że nie każdy film ma digital dolby 5.1
oraz to, że po zmianie ustawień sterowników windows (właśnie, czy Ty to
w ogóle zrobiłeś?) z trybu 2-głośnikowego do trybu 6-głośnikowego
trzeba zrestartować łindołs.

Pozdrawiam,
Artur