Re: Zamiana...

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Tue 11 Nov 2003 - 23:52:21 MET

Lukasz wrote:

> Witam!
>
> Mam nastepujacy problem. Otoz mam mozliwosc zamiany sprzetu. Moge dac
> mojego Athlona XP 1800+, ECS K7S6A oraz 256MB DDR 266 MHz Kingston w
> zamian za Celerona 2.6 GHz, plyte Intela (nie pamietam jaki chipset,
> wiem ze jest to jeden z tych nowszych) oraz do tego 256MB DDR 333 MHz
> (nie wiem, jakiej firmy). Oplaca sie takie cos, czy nie bardzo?
> Zaznaczam, ze bylaby to zamiana bez doplaty zadnej. Pozdrawiam!

Jeżeli płyta jest jakaś nowa to możnaby sie zamienić. Wartość tego
Celerona bedzie na pewno wieksza niż Athlona z ECS. A wydajność bedzie
w zależności od programu albo większa albo mniejsza. Ja bym sie raczej
zamienił:) I włożył w to potem jakieś P4. Napisz jaka to płyta

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Duron 1400  Asrock K7VT4-4X  Kingston 256Mb PC2700