Re: Nagrywanie duzych plyt

Autor: Artur Żmudzki (azmudzki_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Nov 2003 - 23:40:06 MET

Użytkownik "Piotrek" <piotreks1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jakim programem nagrywac plyty 870 Mb? Nero nie potrafi odczytac
wielkosci i
> przyjmuje standard.

To że Nero nie potrafi odczytać pojemności tak dużej płyty
nie znaczy, że nie może jej nagrać :-)

Jeśli ustawisz w ustawieniach zazwansowanych żeby wykorzystywał
overburning w trybie DAO to Nero wypali taką płytę. Oczywiście
nagrywarka musi to obsłużyć.

Z tego co piszą użytkownicy Nero, w niektórych wersjach ma on problemy
z wykorzystaniem overburningu więc musisz to sprawdzić. Ja od siebie
dodam tylko, że używam wersji 5.5.9.9 i nawiększą pojemność jaka
nagrałem na płycie 870 MB było 829 MB (podobno upgrade BIOS'u
nagrywarki pozwala na przekroczenie tej granicy)

pozdrawiam
Art
(admin do wzięcia od zaraz - Wrocław, Katowice, Warszawa)