Jakich dostawcow polecacie?

Autor: Proximm (proximmUSUN_at_interia.pl)
Data: Tue 11 Nov 2003 - 21:55:57 MET

Witam
Po parodniowym dniu oczekiwan na wasze odpowiedzi, doczekalem sie
jedynie linkow do www.a.pl i www.komputronik.pl skomentowanym przez
inna osobe jako.. ROTFL. nie wiem, co sie za usmiechem kryje...
W zwiazku z tym ponawiam wazne dla mnie pytanie, majac nadzieje, ze
przeczytaja ci, ktorzy jeszcze nie przeczytali.. tak wiec:

Zapewne jest tu na grupie wielu ludzi zajmujacych sie sprzedaza
komputerow. Chcialbym zapytac sie Was, drodzy grupowicze, o rade.
Mianowicie chcialbym sprobowac innych dostawcow niz np Veracomp, czy
California Computers. Co polecilibyscie mi? Wazne sa dla mnie
oczywiscie niskie ceny i szybki serwis :)
Dziekuje serdecznie za rady!
Proximm

--
Pozdrawiam
"Dlaczego wszyscy w okolo narzekaja na zycie??"