Re: wybor nagrywarki DVD

Autor: Tomek (tomkrzys_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Nov 2003 - 22:02:37 MET

Użytkownik "Rodi" <wies_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Witam
>
> moi drodzy mam dylemat jaka nagrywareczke wybrac?
>
> czy LG GSA - 4040B
>
> czy
>
> LiteOn LDW 811S
>
> z gory thx za podpowiedz
>
> Rodi

wg mnie to lepiej jescze zaczekac az pojawia sie napedy nagrywajace dvd rw z
wiekszymi predkosciami, dlatego ze moze sie okazac (tak jak to mialo miejsce
w przypadku cd rw) ze majac np nagrywarke x1 nie bedziesz w stanie kupic
plyt do nagrywania x1 a plyty z wiekszymi predkosciami nagrywania nie beda
obslugiwane przez ta nagrywarke. Takie jest moje skromne zdanie:))).
Pozdrawiam
Tomek