BIOS i manual do no-name (repost?)

Autor: Marsjanin (11.2003.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Tue 11 Nov 2003 - 16:39:45 MET

                Witam.

        Dawno nie pisałem... Przywiało mnie tu z pewnym problemem: otóż
nabyłem za grosze płytę główną, o której wiem, że ma skasowany BIOS,
oraz nie znam niestety jej modelu. Po prostu no-name. :-(
Googlowanie w moim wykonaniu nic nie dało... Jeśli możecie pomóc
(cokolwiek; producent, model, BIOS, manual) - będę wdzięczny. Płyta
jest w okolicach Pentium1, na pewno obsługuje 200 i 233 MHz. Nie wiem,
niestety, czy to jej dolna, czy górna granica, a może środek...?
Poniżej wklepałem szczegóły oraz oznaczenia z większości chipów:

- Zasilanie AT;
- Klawiatura duży DIN;
- 4×ISA + 4×PCI (jeden "dzielony", tzn ISA i PCI blisko siebie i albo
to, albo to);
- 4×SIMM + 2×DIMM;
- Socket7;
- USB na igłach;
- PS/2 na igłach;
- BIOS (wg. naklejki):

AMIBIOS
586 ?1985-95
AMERICAN MEGATRENDS
J821569

chipy:

- TX Pro
  PCI chipset
  PC82C371TX
  9735 TAIWAN
  NC2678400ES8

- TX Pro
  PCI chipset
  PC82C439TX
  9734 TAIWAN
  AC2655600CS7

- UT6164C320-6
  2R27077.153F
  9734
(dwie sztuki)

- CS4968AM
  KOR 9728
  CYP 605072

--
Pozdrawiam,       ||  Nie mam nastroju na muzykę, nie chce
Marsjanin.        ||  mi się włączać WinAmpa, albo jest