Re: M570 i AMD K6-2 500 ???

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Tue 11 Nov 2003 - 14:32:57 MET

Użytkownik "gumik" <gumik12_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Skoro K6-3 450 też chodził, więc pytanie. Czy K6-3 nie miały tego
> defektu? Na tamtej stronie nie ma nic o nich napisane.

Ten problem dotyczył _niektórych_ serii procesorów AMD z tamtego okresu,
K6, Athlonów i Duronów także. Mój był dobry ;-).

> A tak poza tym to słyszałem, że K6-3 450, są minimalnie wydajniejsze
> od K6-2 500. Czyli jakby żeczywiście na moją płytę weszedł K6-3 to
> byłoby bardziel opłacalnie. Czy tak?

Tak.

> P.S.
> Czy na pewno pan miał tą samą płytę co ja? - PC Chips M570 v1.3 Muszę
> mieć 100% pewności ;)

Na pewno miałem PC Chips M570, ale nie wiem w której wersji. I na pewno
pamiętam, że sprawowała się nienagannnie, no może poza problemem z
wybudzeniem po uśpieniu, ale to zupełnie osobny problem hardware'owy
który dało się wyleczyć rezystorkiem 20 OHM/1W ;-).

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/