Re: Zestaw do oceny

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Tue 11 Nov 2003 - 14:24:24 MET

Użytkownik "red" <red_int_at_USUN.TOgazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rowniez potrafie miec odpalone tyle na raz co Ty, no i powiem tyle, ze
praca
> przebiega bardziej komfortowo. Winamp, VS .NET 2003 (calkiem niezly
pozeracz
> zasobow), Acrobat czy wspomniane GG (polecam zajrzec na www.konnekt.info i
> pozbyc sie tego pieronstwa oficjalnego i przesiasc sie na ten
komunikator -
> wspiera GG oczywiscie) to norma. Wybor trafny. Tylko duuuuzo RAMu kup, 512
> MB to min, a czasami nawet odzczuwam jego nieznaczny brak.
Jak podalem w pierwszym poscie bedzie 2xKingston 256MB DDR400 CL3. Mysle,
ze na poczatek mi starczy. (w chwili obecnej gorna granice jaka osiagam to
ok.350MB, co przy 128MB fizycznej jest juz nawet dla mnie cierpliwego
rzeznia
przelaczac sie miedzy oknami)

> Aaa i nie zapomnij pobawic sie Intel C++ Compiler, ktory bardzo elegancko
> integruje sie z VS .NET 2003 (poeksperymentuj z optymalizacjami pod P4) i
> chyba najlepszym narzedziem na rynku dla koderow Intel VTune (jesli zalezy
> Ci na wypasionym kodzie). Dla mnie to wrecz niezbedniki.
A za te informacje programistyczne dziekuje. Z pewnoscia sie przydadza i
postaram
sie je wykorzystac.

Pozdrawiam
Qgar