Re: Wieszanie się windowsa XP podczas używania karty TV.

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 11 Nov 2003 - 13:16:04 MET

DukE wrote:
> Witam.
>
> Nie pomogło zainstalowanei nowych sterowników, w zasadzie nic nie
> pomogło. Sytuacja ma miejsce od czasu jak wymieniłem Radeona 7500 na
> GF 5200. Karta tv to PixelView Play TV. Po około poł godzinie
> oglądania tv, czasami nawet po 1 minucie komputer się wiesza. Czy
> spotkał się ktoś z podobną sytuacją? Podejrzewam, że na windzie z DOS
> owym jądrem (np. 98) działałoby to badziewie dobrze. Czy po prostu ta
> karta tv nie działa prawidłowo na technologii NT pomimo, że są
> dostępne sterowniki na paltformę nt konkretnie do winXP? Jeśli ktoś z
> [...]

A nie masz przypadkiem karty tv na tym samym przerwaniu co grafika? Sprobuj
przelozyc karte Tv do innego slotu PCI moze pomoze. Aha i w slot PCI
bezposrednio pod grafika nawet nie probuj wsadzac, bo ten slot wspoldzieli
przerwanie z grafika.

--
p.
Solec-Zdroj pokoje do wynajecia. http://republika.pl/soleczdroj