Re: Jaka płyta pod P4/Celeron?

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Tue 11 Nov 2003 - 11:41:04 MET

> ogólnie to mam pytanie takie,
> myślę o którejś z tych 3 (wszystkie Asus, i tylko Asus, ew. Abit wchodzi w
> grę):
> P4PE-X,
> P4P8X,
> P4P800.
>
> Co przemawiało by za tym, żeby nie kupić najtańszej z nich? (P4PE-X)
> Co przemawiało by za tym, żeby dołożyć i kupić P4P800?
> a może optymalna była by P4P8X?
>
> Prawdopodobnie w tej chwili włożył bym do niej Celerona 2.4,
> ale może w przyszłości jakieś P4.
> Z góry dziękuję za pomoc.
> [...]

Jezeli nie bedziesz tam wkladal P4 to kup najtansza na i845PE, ale jezeli
myslisz o P4 to proponuje P4P800. Technika tak idzie do przodu, ze lepiej
kupic od razu to co chcesz a nie odkladac wymiany procesora na "blizej nie
okreslona przylosc". Za rok stwierdzisz, ze beda zupelnie inne procki ktore
nie pasuja do twojej plyty i lepiej sprzedac to co masz i kupic nowa plyte
glowna ...