Re: Problemy z obrazem na TV

Autor: Wojtas (wojtas_at_NOSPAMrubikon.pl)
Data: Mon 10 Nov 2003 - 23:52:26 MET

Dnia 2003-11-10 22:19, Użytkownik GolDek napisał:
> Ależ tak. To zależy od karty graficznej, max rozdzielczość możliwa do
> uzyskania na TV to 1024x768.

Znajdź mi telewiozr analogowy będący w stanie wyświetlać takie
rozdzielczości jak monitor komputerowy. Ustawianie wyższych
rozdzielczości wiele nie zmieni.

> NTSC to standard z za oceanu, więc jego telewizor nie musi poprawnie
> obsługiwać tego sygnału. A odświeżania na TV nie da się zmienić, jest
> albo 50 Hz dla PAL albo 60 Hz dla NTSC.

Co nie nie zmienia faktu, że większość telewizorów obsługuje ten
standart. Mówię o dobrych markach.
Np. na moim 14", leciwym Soniaku działa bezproblemów.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl