Re: Aktualizacja biosu?!?!?!

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Mon 10 Nov 2003 - 23:20:17 MET

Osoba podpisana jako Rafal K <raf82_at_o2.pl> w artykule
<news:bomm3u$8l9$1_at_atlantis.news.tpi.pl> pisze:
> Nie mam już pomysłów, chce zaktualizować bios na płycie Acorp 6ZX81, po
> wyłączałem w nim zabezpieczenia dla boota, i przy próbie aktualizacji
> (dos, dyskietka) flasch pisze: "BottBlock ist protected" Próbowałem
> chyba wszystkiego a musze zaktualizowac bo bios nie widzi dysku Caviar
> 80Gb. Dzięki za każdą pomoc.

Chyba nie bardzo rozumiesz, co to jest bootblock. Nie ma się co przejmować
komunikatem flasha - tak ma być, wszystko jest OK. Podczas aktualizacji
biosu zazwyczaj nie ma potrzeby nadpisywać bootbloku, bo tam nie ma kodu
dla rozpoznawania dysków. Za to gdyby aktualizacja zawiodła, docenisz
posiadanie zabezpieczonego bootbloku.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer_at_pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)
http://www.harbour.pl.eu.org/clipper/clipper_mini_faq.html