Re: OKI MICROLINE 3321 9 pin - problem

Autor: Martti (mmrozinski_at_bezspamu.poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Nov 2003 - 21:17:21 MET

Użytkownik "vipern" <vipern_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> Uzywajac nastepujacych sterownikow nie udalo mi sie nic wydrukowac pod
> windowsem 98:
>
> Oki 321 Elite (IBM)
> IBM Proprinter
> Epson 9 pin (standardowy)
>
> Pod programami dosowymi dziala na tych sterownikach bez problemu, jednak
pod
> windowsem nie
> chce nic wydrukowac, tzn nic co przypominalo by drukowany dokument.
>
> W czym problem? moze jakies usatwienie w biosie?

sprawdz najpierw co emuluje drukarka
trzeba wejsc w setup i wydrukowac ustawienia
programy dosowe maja zaszyte swoje sterowniki
do drukarki, wiec nie korzystaja (przewaznie) z tych
windowsowych.

mozesz sprobowac w sterowniku poszukac opcji
uzywania czcionek drukarkowych
czyli drukowania w trybie tekstowym, a nie graficznym

pozdrawiam
martti