Re: grafika - czy ktos wie co je grane?

Autor: sQrczaK (ja_at_wm.-STOPSPAM-pl)
Data: Mon 10 Nov 2003 - 20:07:36 MET

Użytkownik "Khe" <khe_at_texasnet.pl> napisał w wiadomości

> wsio bylo ok - wlancza sie komp wszystko pieknie, wszystko
widac ...
> do czasu az ma sie pokazac pulpit - wtedy nastepuje migniecie i
> czarny ekran a komp nie zwieszony odpala sie normalnie (tyle ze
nic
> nie widac juz) moge se lazic po biosie, scandisk widac, to
okienko
> jak sie laduje winda widac ale juz potem nic :( jest to cos z
> grafika bo teraz wsadzilem starsza i dziala, przestawienie
zworki na
> safe bios nic nie daje dodam jeszcze - gf3ti 200 128 mb - nic
> [...]

jakieś 2 tygodnie temu miałem podobny problem z podobną kartą ...
chcąc wypróbowac jakąś fenomenalną aplikację do usuwania resztek
sterowników z systemu , usunąlem sterowniki do karty ...
najprawdopodobniej szlag trafił jeszcze coś bo grafika od tej
pory wyświetlała się jako nieznane urządzenie
( ale dopiero po odinstalowaniu karty w trybie awaryjnym )
nie pomogła reinstalacja sterowników, nie pomogła nakładka na
system ( naprawa Win XP ) , nie pomogło przywracanie systemu ,
nie pomogły sterowniki do płyty głownej, nie pomogło
odinstalowanie wszystkiego prawie w menadżerze urządzeń, nie
pomogło sp1 ktore tez póżniej doinstalowałem

pozostało mi tylko zainstalowanie na czysto windy ...
i to pomogło

sprawdz co sie stanie jak usuniesz kartę w trybie awaryjnym ...
jeśli też jej póżniej nie rozpozna , to raczej nie trać czasu

( na innej karcie na agp i kartach na pci chodziło mi jak
najbardziej normalnie )