Re: Stara plyta a nowy dysk

Autor: Sin (mystery_sin_at_wp.pl)
Data: Mon 10 Nov 2003 - 18:05:43 MET

Słuchaj nikt raczej Ci nie powie czy to będzie działąć bo trzeba by było
znać opis płyty, ale najprościej rozwiązać ten proble tak: pujść do sklepu
razem z komputerem, powiedzieć, że chcesz kupić HDD 40GB ale nie wiesz czy
będzie Ci działać na takim sprzęcie. I oni powinni Ci sprawdzić czy to
zadziała. Jeśli nie to powiesz "dziękuję". A jeśli Ci to nadal nie będzie
odpowiadać to będziesz musiał dokupić dodatkowy kontroler do HDD (cena
ok100PLN) i wtedy napewno zadziała (bo ja tak zrobiłem coprawda z 80GB).

From: "valdi200" <valdi200_at_interia.pl>
To: <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>

--
Zaloz prywatne forum: