Thorton - oznaczenia serii etc...

Autor: Teo (tee9o_at_interia.pl)
Data: Mon 10 Nov 2003 - 15:58:04 MET

Witam
Szukam i szukam, co oznaczaja kody na procku. Znalazlem tylko pierwsza czesc
(w moim przypadku AXDC2200DUV3 - Thorton 2200+ 1.60V 85'C 256KB - na stronce
amd.com jest tabelka ;]), ale nigdzie niestety nie moge znalesc co oznacza
reszta:
nr seryjny 101####200127
AQZEA 0339VPMW

Pamietam ze cyfry 1 - 7 to numer pozycji rdzenia w waflu - im mniejsze tym
lepsze - wiec jest dobrze, 8 i 9 cyfra oznaczala maksymalne taktowanie
rdzenia po przejsciu pomyslnych testow, czyli 2,0GHz - chyba ze sie myle?
Nie wiem natomiast co znacza pozostale cztery cyferki - 0127.

Z drugiej linii wiem tylko ze to 39 tydzien 2003 roku. Nie wiem natomiast co
znaczy AQZEA i VPMW.

troszke sie przerazilem bo dzis dowiedzialem sie ze od 39 tygodnia amd
poblokowal mnozniki w Bartonach i thortonach - wg oznaczen ten procek ma
calkiem niezly potencjal, szkoda bylo by go zmarnowac :(

Zaczolem od stronki amd.com - znalazlem tylko czesciowe specyfikacje, reszty
nie moge znalesc. Mam tez linki do 2 stronek z tabelkami, ale sa juz
nieaktualne bo nie ma moich oznaczen :(

Dzieki za pomoc
Pozdrawiam