Wbudowana karta muzyczna a głośniki 2.1

Autor: Jakub Bryl (jbryl_remove_this__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Nov 2003 - 14:34:17 MET

Witam!

Mam płytę MSI K7T Pro2-A z wbudowanym chipsetem muzycznym VIA AC'97. Mam w
planach kupić w miarę tanie (ok. 200 zł) głośniczki do komputera. Czy na
wbudowanej karcie głośniki 2.1 będą działały? Tzn. czy będą obsługiwane
funkcje 2.1, czy tylko będą grały jak normalne, zwykłe głośniki bez
sub-woofera? Wyjścia z karty to standardowe: line-in, line-out, mic. Może to
bardzo lamerskie pytanie, ale czy 2.1 potrzebują osobnych wyjść na satelity
i sub-woofer?

Głośniki o jakich myślałem to Creative Inspire 2.1 P380 (209 zł). Aha - nie
zamierzam w najbliższej przyszłości kupować karty muzycznej.

Pozdrawiam,

--
Jakub Bryl    GG: 2715980   e-mail: jbryl(at)poczta.onet.pl
"Któż umie tak jak Polak mówiąc milczeć, milcząc pić, tak