Twardy dysk-wytłumaczcie o co chodzi.

Autor: yacek (yacek4.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Mon 10 Nov 2003 - 12:12:47 MET

Witam.
Mam dysk fujitsu mpg3204at 20Gb i w programie do testowania pojawia mi się
błąd : A131G4 co w tłumaczeniu dosłownym daje: Quick test- case of fail -
smart log error. Mam win2000 i dysk głośno stuka i zawiesza komputer ale jak
włoże ten dysk do innego kompa z win98 niema żadnych błędów i niestuka- o co
chodzi? Może płyta główna jest uszkodona? a zaczeło sie to po czarnym ekranie
w win2000 i napisie kernel_stack_inpage_error.