Re: Pytanko - audio 5+1 czy 6+1

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Mon 10 Nov 2003 - 11:12:15 MET

> [...]
> zintegrowana z plyta, czy 6+1 i np Creative Sound Blaster Audigy 2 BULK +
> Creative InspireTM 6700 6.1 bulk
>
> Głośniki jakie biore pod uwage to:
>
> wlasnie Creative InspireTM 6700 6.1 bulk
>
> TEAC PM-1800 (5+1) to chyba jakas nowosc, niezle parametry, wiecie cos
> wiecej??
>
> Logitech Z-640
>
> Logitech X-620
>
> Z drugiej strony podejrzewam ze dźwięk z chipsetu zintegrowanego z płytą
nie
> będzie najlepszej jakości, chyba że się myle to proszę o sprostowanie.
Jeśli
> mam inwestować w kartę muzyczną pewnie zdecyduje się na zestaw 6+1. Co o
tym
> sądzicie. Może zna ktoś jakieś ciekawe stronki poświęcone tej tematyce.
Będę
> wdzieczny za wszelkie sugestie w tej sprawie, może ma ktos przetestowany
> ciekawy zestaw w podobnych pieniadzach, nie wymieniony przezemnie, będę
> czekal na wszelkie informacje.

Proponuje wziac sluchawki i dobrze sobie posluchac tego dzwieku ze
zintegrowanej dzwiekowki. Jezeli nie bedzie zbyt wiele szmerow i bedzie
tobie odpowiadala jakosc dzwieku to nie musisz dokupowac karty muzycznej.

Pozostaje jeszcze sprawa dzwieku 5.1 i 6.1. Postawie ci flaszke jak bedziesz
w stanie odroznic ogladajac film dzwiek z glosnikow 5.1 i 6.1 :))) Ludzie
wymyslaja takie ustrojstwa po to, zeby poprawic sprzedaz. W tej chwili sa
juz nawet zestawy 7.1 ... pytanie tylko po co to komu jezeli i tak tego nie
uslyszysz ???
Dobry zestal 4 glosnikow i subwoofer'a wystarczylby zeby poprawnie
odwzorowac dzwiek przestrzenny ...

Kup dobry zestaw 5.1 i jezeli nie bedzie tobie pasowala jakosc dzwieku to
sobie zmienisz ta dzwiekowke na jakas zabawke typu SB Audigy ...