Re: Pendrive USB 2.0 a płyta główna z USB 1.1

Autor: Kubu$ (kubuss_at_NO.NO.SPAM.go2.pl)
Data: Mon 10 Nov 2003 - 09:53:18 MET

> Czy z pecetem ze starą płytą główną, gdzie USB jest pewnie standardu
> 1.1 (w instrukcji do płyty ani słowa o wersji USB - ECS P6BAT-A+ REV.
> 2.2, system operac. Win 98 SE) będzie współpracował (przynajmniej
> teoretycznie) pendrive ze złączem USB 2.0 (oczywiście z szybkością
> transferu stosowną do 1.1), czy mogę sobie jego używanie wybić z głowy?
> Chciałbym kupić Pendriva 128 MB i poużywać go przez dobrych kilka
> lat, ale jeszcze przez 1-2 lata muszę pozostać przy obecnym pececie.

Roznice w szybkosci masz jedynie przy odczycie, przy zapisie jest w obu
bardzo podobny, ograniczenia sa spowodowane sama pamiecia flash i jej
mozliwosciami, zobacz jaka jest roznica w cenie, moze bedziesz to wkladal do
kompa z USB 2.0 to wtedy bedziesz mial szybszy odczyt. USB jest standardem
kompatibilnym w dol, tzn., ze urzadzenia na USB 2.0 beda spoko dzialaly z
kontrolerem USB 1.1, tylko oczywiscie wolniej i na odwrot ;)))

Pozdrawiam
Kubu$