Re: Pendrive USB 2.0 a płyta główna z USB 1.1

Autor: Jarosław Lech (jarol_at_konto.ODSPAMIACZ.pl)
Data: Mon 10 Nov 2003 - 09:07:08 MET

Użytkownik "MarKol" <markol4_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Hej!
>
> Bym zapomnial.
> Te 2.0 chodza na USB 1.1 jesli taki jest w komputerze niemniej nie
zawsze.
> Przykladowo nijak ie udalo mi sie tego uruchomic na takim laptopie
Toshiby z
> Win98 wlasnie. No i zawsze Instrukca obslugi twoim przewodnikiem ;-)

    Dzięki, o taką informację mi chodziło. Sprzedawcy w sklepach
zeznawali pół na pół. A co do nie zawsze: będę się zastrzegał i pytał,
czy mogę oddać towar, jak nie będzie chodził, mimo że powinien. Zaś co
do instrukcji: problem w tym, że w wielu miejscach nie ma pod ręką tego,
co chciałbym kupić (na zamówienie), a trudno przeczytać instrukcję na
odległość :-)

--
         Lejak
jarol_at_konto.ODSPAMIACZ.pl