Re: Jak skasować płytę CD RW ?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Sun 09 Nov 2003 - 11:27:39 MET

Sander wrote:

> Miałem kiedyś płytkę CDRW którą żaden program nie chciał skasować,
> a 'SuperBlank' się z nią poradził. Zresztą on służy tylko do tego celu.

Właśnie ja też: mam taką płytkę, którą żaden program kasujący sprzętowo
- nagrywarką (czyli mowa również o SuperBlank) nie rusza, ale Alcohol 120%,
który to ma możliwość kasowania softwarowo, kasuje "bez problemu"...

P.S. Mowa o płytach CD-RW EMTEC, na których napisano x4-x10, ale max
bezpieczna prędkość nagrywania/kasowania (bez błędów/śmieci) to x8...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|