wiesza sie dziwnie

Autor: szlapy (szlapy.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Mon 10 Nov 2003 - 00:46:52 MET

komputer wiesza mi sie jakos dziwnie. Raz jak cos mam uruchomionego, innym
razem nawet gdy tylko windowsy. Zamiera na czas od kilku sekund do kilku
minut. Dziwne jest to, ze w tym czasie mozna wlozyc plytke do napedu, ten
startuje i widac, ze system czyta plyte, ale ani klawiatura ani myszka nie
dzialja. Szukam jakiegos programu, który zapisywalby wszystko co sie dzieje w
systemie. Moze w ten sposób dowiem sie co jest przyczyna.
Jakies sugestie? (zarowno co do programu jak i do przyczyn zwisow i sposobow
ich wyeliminowania).
(Win XP, AMD2700+, Abit NF7-M)