Teac W552E

Autor: Tomek Głowacki (tomek_at_spamerom.nie_pseinfo.pl)
Data: Sun 09 Nov 2003 - 22:06:55 MET

Witam!

Czy ktoś z grupowiczów posiada tą nagrywarkę (jak w temacie :) ) i nie
ma z nią problemów? Moja np. potrafi nagrać płytę tak, że nic nie jest w
stanie jej przeczytać, ewentualnie nagra z błędami które poprawić się
nie dają. Poza tym, zabójczo marna jest jej wydajność - średnio 20x
niezależnie od wybranej prędkości powyżej 24x ... problemy z odczytem
płytek, szczególnie tych zabezpieczonych SafeDisk 2.5 i więcej.
Kompletna klapa, a myślałem że Teac jest coś wart... już nie wspominam o
głośności, czasie rozpędzania, czasie dostępu. Dodatkowo , nagrywarka
nie potrafi poprawnie zapiywać na tańszych płytkach, przy praktycznie
dowolnej prędkości (przy 8x potrafi skopać płytę) - zupełna loteria.

Czy może ktoś już to reklamował, bo z opinii które znalazłem wynika, że
są takie Teaki W552E , które idealnie działają i takie, które
praktycznie do niczego się nie nadają.

Pozdrawiam,
Tomek