Re: Jak to jest z zamiennikami do Epsona?

Autor: Piotrek (piotr103_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Nov 2003 - 18:10:31 MET

> a jakie to zamienniki?
Niestety teraz nie moge tego sprawdzic, bo drukarka nie jest u mnie, a
goscia nie ma, ale po dlugim weekendzie bede wiedzial.

> polecam jettec
Sprobuje, ale najpierw bede chcial zresetowac tamte.

> o chipsetach poczytasz tutaj
> http://www.fotogenia.info/index.php?text=artykul&id=0018
Dzieki wielkie. Nie wiedzialem, ze Epson takie sztuczki stosuje :-/ Na stale
zasilanie, to raczej nie oplaca mi sie przerabiac. Mam juz sciagniete
programy do resetowania.

Czy od czasu napisania tekstu z powyzszego
odnosnika sprawdziles skutecznosc tego software'u? (ja teraz nie moge bo
brak drukarki). Pewnie nie sa zbyt skuteczne, skoro te mechaniczne resetery
mozna kupic, a programy sa za darmo...

Pozdrawiam
Piotrek