Re: Wieszanie sie kompa przy duzym obciazeniu CPU

Autor: tidytrax_at_poczta.fm
Data: Sun 09 Nov 2003 - 15:32:29 MET

> a jak wyglada u ciebie temperatura procka ??? bo raczej tutaj trzeba szukac
> problemu ... dodatkowo podaj jak wygladaja napiecia na liniach: 3.3, 5 i 12V
> pod obciazeniem (np. przy kompresowaniu pliku do MP3 lub do divx'a).

temp od 50 - 52 stopni.

najczesciej zaobserwowany zakres napiec na linii:

3,3: 3,07-3,35;
5: 4,32-4,75
12: 11,45-12,92

niestety nie mam mozliwosci sprawdzenia temp i napiecia podczas kompresowania
do mp3 gdyz po kilku sekundach zawiesza sie komp. z tego co zauwazylem
zwlaszcza na linii 5V czesto nastepuja spadki do zakresu wyswietlanego na
czerwono. czyzby zasilacz byl za slaby? ma 300W