Trident & 2 wyświetlacze & notebook & drivers

Autor: kriknet1_at_f2virt.onet.pl
Data: Sun 09 Nov 2003 - 14:19:47 MET

Witam (przepraszam długie – ale proszę się przez to przegryźć)

Mam bardzo poważny problem. Mam notebooka firmy Fujitsu-Siemens s4510. (jest
niemal taki sam jak 4542). Zainstalowany jest system Windows 2000.

A teraz opis problemu/ów. W maszynie tej wbudowana jest karta graficzna “Trident
Video Accelerator 9525DVD”. Karta ta działa poprawnie na systemowych driverach
natomiast jest jeden problem. Kiedy monitor pod notebooka i mam zainstalowany
W2000 to mam skopiowany obraz na z notebooka na monitorze doczepionym. Co mi się
nie podoba. Dla testów zainstalowałem W. ME. Tam występuje pożądany efekt czyli
pulpit się powiększa. Część jest na notebooku część na ekranie dodatkowo
podpiętym . Pod W 2000 od b. Dawno nie udaje mi się tego osiągnąć.

Zapewne jest to wina driverów do karty jakie się instaluję podczas instalacji.
Dlatego ściągnąłem “najnowsze” drivery z strony producenta. Efekt był bardzo nie
oczekiwany i nie miły. Ne tylko nie nadal porwanie wyświetlać obrazu na 2
ekranach ale kiedy uruchamiam coś cos się rusza na ekranie np. Jaki avi-k ½
ekranu (lewa strona) cała jest w poziome paski..

Wszelkie próby deinstalcji instalacji poprzednuch driverów systemowych nie
powiodły się. System mówi że się zainstalowały ale obraz nadal jest pasiasty. W
opcjach karty mam dodatkowe zakładki jakie się dorzuciły kiedy zainstalowałem
drivery z strony producenta.

1. Jak przywrócić stare ustawienia.
2. Ma ktoś pomysł na 2 wyświetlacze. Aby działały tak jak opisałem pod W ME.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Krik