Re: Drukarka - zbiorniczek z g?bk?

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Sun 09 Nov 2003 - 14:28:21 MET

Niejaki Arczi twierdzi jakoby:

> Albo Epson :). Mam to u siebie ;P. Fakt, ze gabka byla na poczatku czysta,
> potem nabrala kolorow poszczegolnych atramentow, a teraz jest czarna :P.
> Pare razy "wsysalem" ten atrament kawalkiem chusteczki higienicznej, ale
> zdaje sie, ze nie ma takiej potrzeby.

Canon ma takie fajne coś, że liczy ile to już czyszczeń zrobił, i jak
muy wyjdzie, że dosyć dużo, robi 8 "bipów", że trza by niedługo szmatke
wymienić :) A jak naliczy, że już zdecydowanie za dużo, to robi 10
"bipów" i wtedy wogóle nie drukuje. Mam gdześ linka do tego, jak
wyczyścić i odblokować, mogę znaleźć jak ktoś będzie potrzebował.