DIMMy na starej plycie

Autor: jijomo (abc_at_def.ghi)
Data: Sun 09 Nov 2003 - 10:20:34 MET

Witam, moj problem przedstawia sie nastepujaco:
Mam dwa komputery, jeden stary, a drugi w miare nowy. W tym nowym plyta
glowna ma sloty SDRAM i DDRAM, a w starym SIMM i DIMM. Kupilem sobie do
nowego komputera DDRAM, a SDRAM z niego wlozylem do komputera starego,
wyjawszy z niego uprzednio SIMMy. Niestety, ze 128 MB pamieci wykrywa mi
tylko 32. Pamiec ta jest 100 Mhz. Poza oczywista konkluzja, ze ta stara
plyta glowna wiecej nie obsluzy, macie moze jakies porady, jakie ustawienia
moglbym sprobowac pozmieniac w BIOSie itp., zeby moze jednak zaczelo widziec
wiecej? Plyta ta ma dwa sloty SDRAM, wiec mysle, ze chyba powinna widziec
wiecej niz 32 MB? Procesor to Pentium 200 MMX, nie wiem, jaka to plyta. Z
gory dzieki za odpowiedzi.

pzdr. jijomo