Re: Rodzaje tasm do ł±czenia dysków

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Nov 2003 - 07:51:11 MET

Dnia Sat, 8 Nov 2003 15:40:14 +0100, "Zeus" <marhirUSUN_TO_at_icpnet.pl>
napisał(a):

>Użytkownik "Yaro" <ptica27_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
>
>nie ma takich ta¶m a nawert gdyby były to pewnie i tak by nie działały bo
>jeden kontroler obsługuje wył±cznnie 2 dyski
>możesz dokupić kontroler na PCI ktory pozwoli podł±czyć dodatkowe napędy
>Tylko po co? Po co Ci CD i DVD?
>wywal CD i podł±cz dysk

Ja przed kilkoma dniami wlasnie zastanawialem sie nad takim
rozwiazaniem, nawet pisalem o tym na grupe wczesniej. Powod dla mnie
byl dosc prosty: napedy mi do tej pory nie wytrzymaly dluzej niz rok
czy niewiele ponad (uzywam juz druga nagrywarke, CD juz chyba piaty
czy szosty), i teraz stanalem przed koniecznoscia dokupienia DVD.
A mam juz dwa dyski dla realnego backupu systemu, a nie na innej
partycji dysku. Powstrzymala mnie jednak cena karty w stosunku do
ceny CD - taki pomysl by mi jednak przez wiele lat nie zamortyzowal...

Roznica ok. 50 zl. miedzy karta a CD, a jest szansa, ze ceny CD
zatrzymaja sie w okolicy cen flopow. Zatem ewentualne przedluzenie
zywotnosci trzech napedow (CD, DVD i nagrywarka) uzywajac kazdego
do okreslonych celow chyba sie dzis nie oplaca.

--
Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem s± wrzucane
do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}