Re: Rodzaje ta?m do ł?czenia dysków

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Sun 09 Nov 2003 - 07:32:19 MET

Użytkownik "robert slawinski" <not.given_at_because.of.spam> napisał w
wiadomości news:3mmrqvsf4i2at17gfqpcjgn4nkmsb56md2_at_4ax.com

> [....................]
> to co w takim razie poweidziales?
> "SCSI jest dobre .... nie do zwyklego ..." czyli?

Czyżbyś nie rozumiał tego co czytasz?. Jeśli
tak, to rób uważniej lub czytaj kilka razy aż
zrozumiesz.

> decyzje czy za drogie, czy nie to pozostaw moze temu kto sie bedzie
> chcial w to bawic. <rs>

Ideą grupy są porady. Nic innego nie zrobiłem i poradziłem,
że "skazi" jest zbyt drogie do "zwykłego" kompa i wystarczy
mu dodatkowy kontroler IDE. Czyli miał wybór i to była tada,
a nie narzucenie woli.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Nie istnieje taki problem  bez względu na to jak by był skomplikowany, który