Re: 800MB

Autor: Wojtas (wojtas_at_NOSPAMrubikon.pl)
Data: Sat 08 Nov 2003 - 23:44:52 MET

Dnia 2003-11-08 23:08, Użytkownik Andre napisał:
> sugeruje czytac dokladnie.... poza tym moim zdaniem esperaza to nie sa za
> dobre pytki.... ja mowie o czyms co nie zawodzi (np platinum)...

Ta sama technologia w produkcji i taka sama norma jakościowa. W zasadzie
nie różnią się specjalnie niczym oba "gatunki" - no może symboliczną
ceną - 10 zł różnicy za 100 szt.
Jak tak się upieracie, że wam wchodzi 720-730 MB na Platinum to czekam
na jakiegoś screena - uświadomcie mnie i nie tylko mnie.
W razie czego radził bym sprawdzić właściwości pliku bo okaże się że to
699 MB :))

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl