Re: Plyty pod athlona obslugujace SDRAM

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sat 08 Nov 2003 - 23:19:31 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Chce zmienic plyte i procesor, ale aktualnie nei mam kasy na nowa
> pamiec. Czy znajde teraz jakies sensowne, nie bedace szczegolnie z
> tylu, plyty, ktore obsluza DIMMa z mojej poczciwej K6tki? W zasadzie
> istotne byloby dla mnie tylko USB 2.0 i agp x8 (ze wzgledow
> perspektywicznych).
>
> W sumie z tego co widze, to SDRAM 256 bywa nawet drozszy od swojego
> odpowiednika DDRa, ale watpie, zeby udalo mi sie wymienic kosc na kosc
> gdziekolwiek...

SDR SDRAM i DDR SDRAM. ASRock K7VT2 ma sloty na pamięci SDR SDRAM, ale
to jeszcze zależy jakie taktowanie mają twoje pamięci. AGP x8 nie jest
takie ważne. Te dwa tryby pracy nie różnią sie aż tak bardzo. Mimo to
wszystko polecałbym kupienie jeszcze nowych pamięci

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Duron 1400  Asrock K7VT4-4X  Kingston 256Mb PC2700