Re: core/ddr bardzo ciekawe obserwacje, dlaczego?

Autor: bodzio (bodi_at_poczta.fm)
Data: Sat 08 Nov 2003 - 21:15:30 MET

> 4ns=4*10-9
> 1/(4*10-9)=250MHz. W trybie DDr to 500MHz. Powyżej tego ustawienia
> pamięci mają prawo nie działać prawidłowo.

a jak to sie moze konkretnie objawiac, czyzby spowolnieniem dzialania? przy
560 MHz zaczynaja sie pojawiac w tescie jakies blyski, krzaki, mrugajace
linie ale przy 540 nic sie nie dzieje.

Taktowanie rdzenia nie ma na
> to wpływu. Musisz go oddzielnie podkręcać

tzn, tutaj mam dowolnosc i szysze taktowanie nie powoduje spowolnienia, tak
ma mto rozumiec?