Re: Drukarka laserowa czy kombajn?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sat 08 Nov 2003 - 21:05:04 MET

lukpam wrote:

> W najbliższych dniach mam zamiar kupić..., no właśnie nie wiem co
> kupić ;) Początkowo nastawiłem się drukarkę laserową Samsunga ML-1510
> (599 zł w MediaMarkt). Przeglądnąłem archiwum i opinie były bardzo
> pozytywne. Już byłem prawie pewien na jej zakup, ale w ofercie
> dojrzałem jeszcze kombajn HP PSC-2110 (666 zł). I nie wiem teraz na
> co się zdecydować :/ Sprzęt będzie mi potrzebny do:
> - dużo drukowania tekstów
> - równie dużo kopiowania tekstów
> Na stronce HP znalazłem, że PSC-2110 już nie produkują, czy to o
> [...]

Używanie kombajnu jako ksero to niezbyt dobry pomysł. możesz na nim
sobie pokserować kilka stron, ale nie polecam częstego używania.
Strasznie drogie to ksero masz. 25gr? Ja mam na polibudzie za 10:) Jak
cos kserujesz to idź na jakąś uczelnie:) Osobiście moge ci polecić
Epsona CX4300 jako kombajn(około 730). Ma w sobie drukarke Epson C62.
Używałem i bardzo dobrze działała. Ale jako ksero to zdecydowanie
żadnego taniego kombajnu nie polecam. A tym bardziej nie polecam tanich
kombajnów HP bo są drogie w eksploatacji(podobnie jak tanie drukarki
HP). wychodzi drożej niż ksero.

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Duron 1400  Asrock K7VT4-4X  Kingston 256Mb PC2700