Re: MD do PC

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Sat 08 Nov 2003 - 20:54:04 MET

In news:bojgod$afd$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
Lopi typed:
> In news:boj242$28h$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
> trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl> typed:

> a wiesz moze gdzie dostac taki md do danych ?

nie mam pojecia, nawet go na oczy nie widzialem, tylko legendy slyszalem :-)
tez sie tym interesowalem jak kiedys czesto uzywalem MD (teraz zostal mi
tylko w samochodzie) i myslalem ze bede mogl jakos wygodnie audio zgrywac na
MD. A tu lipa wielka :-( Stacjonarnego MD juz sprzedalem, do samochodu tez
kupuje MP3 player bo jest duzo wygodniejszy i pojemniejszy od MD.
Moge spytac do czego Ci taki naped ?

pzdr.
trzmiel