Re: Czy mozna zablokowac BIOS ?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Sat 08 Nov 2003 - 17:47:18 MET

On Thu, 6 Nov 2003 21:46:28 +0100, "Jozef"
<jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl> wrote:

> instalacji
> poziomu
>
> TAAAAAK?
> A jak zainstalujesz system bez zapisu sektora rozruchowego do
> bootsectora?
>
> Opcja w BIOS-e to zwykle "Virus warning" czy jakoś tak.

Tyle, że z tego co pamiętam (a już daaaawno nie testowałem ;-)) zapis
bootsektora następuje już dobrze po rozpoczęciu instalacji (gdzieś
przed pierwszym uruchomieniem) a nie przed instalacją. A przedpiścy
komp wieszał się już po odpaleniu setup.exe. Ja stawiam na setupcor
;-).

--
Pozdrawiam
  Bartek