Re: pdf

Autor: TomT (prahsSpAm_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Nov 2003 - 18:42:06 MET

znalazl sie, obronca,
ciekawe ile Ty masz ebookow co? z moze jestes czysty jak lza co?
na pierwszej lepszej stronie jest tego mnustwo, i co? nie masz nic., taa,
zapewne kupujesz kazda ksiazke bo stac Cie wydawac gruba forse za te
wydawnictwa, i jeszcze powiesz mi ze te ksiazki sa warte tej ceny.
ja nie sprzedaje ich, jak niektorzy to robia na servisach aukcyjnych, tylko
czytam jak wiekszosc z nas!!!!
pozatym juz sobie poradzilem pod Linuxem z tym.