linux coyote i starcraft

Autor: sineo (sineo_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Nov 2003 - 14:30:13 MET

Czesc.

Dwa dni temu zainstalowalem Linux-a Coyota na maszynie do ktorej jest
podlaczone neo+. Mam uruchomiony NAT. Wszystko dziala na komputerach
klienskich (www, ftp, gg, gry np Battlefield 1942 itd) oprocz starcrafta.
Jako ze lubie grac w ta gierke nie chce tak latwo rezygnowac. Problem
objawia sie tym ze jestem w stanie sie podlaczyc do battle.netu jestem w
stanie podlaczyc sie do gry ktora ma zielony ping natomiast kiedy gra sie
zaczyna i jest wiecej niz 2 graczy, zaczynam niesamowicie lagowac. Nie jest
to kwestia mojego lacza. Wczesniej mialem dzielony net na wingate i sc
dzialal bez zarzutu. Jakies pomysly? Otworzylem porty na serverze o ktorych
pisze blizzard, ustawilem MTU na 1492. Innych pomyslow nie mam co moglbym
jeszcze zrobic. Jesli ktos uzywa Coyote albo jakiegokolwiek linuxa do
dzielenia netu byc moze bedzie umial mi pomoc. Przeszukalem juz net pod
katem tego problemu i wiem ze nie jestem sam. Pojawiaja sie identyczne
pytania na forach niestety pozostawione bez odpowiedzi.

Hard Work never killed anyone, but why chance it?
              sineo_at_poczta.onet.pl