Re: obraz czarno-bialy z karty garficznej

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Sat 08 Nov 2003 - 14:14:55 MET

 GUCIO claimed:
> mam pytanko czo zrobic lub gdzie moze byc problem jak po podlaczeniu karty
> radeaon 9200 do Tv pzrez kabel av/euro na Tv otrymuje czarno-bialy obraz??
> sterowniki czy wina Tv??

Wina kabla jest najbardziej prawdopodobna - skąd go masz ? Czemu nie używasz
kabla svideo->chinch, który dostałeś wraz z kartą ?

Poczytaj też archiwum grupy pl.rec.gry.komputerowe.sprzet, zwłaszcza posty
Krisa w tym temacie.

--
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]
"Ale ja dalej pozostaję osob łatwowierną, ponieważ ja uważam, że naiwność