Re: Konfiguracja P4 - do 4 000 zł ??

Autor: Tomasz (labeo7_at_usun_to.poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Nov 2003 - 12:35:34 MET

Użytkownik "Pablo" <delorian_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Dokladnie. Po co ladowac sie w proc za 1000 pln przy zastosowaniach
> biurowych ? I po co ci plyta do takich rzeczy za ponad 800 pln. ?

No tak nie do konca, moze nie precyzyjnie napisalem "zastosowania biurowe",
bo nie chciałem sie rozpisywac, ale chodzi rowniez o przeprowadzanie pewnych
symulacji, obliczen m.in. z zastosowanie matlaba. Jedno jest pewne - nie
bedzie tam gierek, wiec wymagania co do grafiki nie sa zbyt duze.

pozdrawiam
Tomek