MSI 865 Neo2 i Kyro II

Autor: Marlen (hylos_at_wp.pl)
Data: Sat 08 Nov 2003 - 12:16:34 MET

Witam,

mam pewien problem. Mianowicie moj komp oparty o karte Radeona chodzi
swietnie ( i to nie jeste problem ). Problem w tym, ze kiedy zaloze do niego
karte z komputera kuzynki - Kyro II, to moje komputer jest martwy an amen.
Nic nie staruje, zupelnie tak jakby wylaczyc wtyczke z gniazdka. Nic
kompletnie sie nie dzieje, nawet wentyaltor w zasilaczu nie pracuje. Dodam
ze Kyro jest sprawne na 100% i chodzi na starej plycie solteka ( ma ze 3
lata ) Ciekawi mnie co moze byc przyczyna

Marlen